Organizarea unei petreceri de Craciun este ocazia perfecta pentru companii de a multumi angajatiilor pentru munca si loialitate. Este, de asemenea, o modalitate foarte buna de a spori moralul angajatilor si de a îmbunatati cultura companiei, factori vitali în succesul oricarei organizatii.
Locatia , catering-ul bautura sau dj-ul pentru petrecerea de Craciun sunt elemente care necesita deosebita atentie si de care depinde succesul evenimentului .
Fie ca este vorba despre un band sau un DJ ,divertismentul trebuie sa fie pe primul plan .
Iata mai jos cateva sfaturi utile pentru a va ajuta in organizarea unui Cristmas Party memorabil .
1. Alegeti o data si începeti sa cautati o locatie !
Asigurati-va ca alegeti o data convenabila pentru toata lumea - de la directorii de top pana la simplii angajati apoi incepeti vanatoarea pentru locatia perfecta .
In general cele mai bune dintre locatii sunt rezervate rapid asa ca este bine sa va grabiti .
2. Tematica pentru petrecerea de Craciun.
Iata sansa ta de a deveni creativ(a). Alegeti o tema care leaga totul, fie ca este vorba de fantomele trecutului Craciun, fie de elfii viitorului Craciun , o tema ajuta la stimularea entuziasmului petrecerii. Puteti chiar sa va intrebati colegii dvs.daca doresc sa vina costumati Daca ati ales o tema de Craciun alb,(ca exemplu) va puteti ruga colegii sa vin imbracati in alb .Puteti deasemena in functie de tema aleasa,sa oferiti la intrare palarii sau diverse accesorii pe care sa le purtati in timpul petrecerii .
3. Pregatiti meniul.
Asigurati-va impreuna cu firma de catering ca ati ales un meniu pe care toti îl vor aprecia.
Luati în considerare diferitele preferinte alimentare ale colegilor dvs .Exista vreun vegetarian în birou? Asigurti-va ca exista ceva pentru toata lumea .
4.Faceti un plan cu asezarea la mese !
Faceti un plan de asezare la mese pentru a va asigura ca toata lumea are un loc la petrecere.
Puteti chiar amesteca echipe si ajuta oamenii sa socializeze mai mult. Este o strategie minunata de a încuraja angajatii sa se cunoasca mai bine .
5. Includeti jocuri si activitati
Jocurile distractive si activitatile sunt minunate pentru a obtine spiritul de echipa . Faceti un concurs pe echipe dar amestecati membrii echipelor astfel încat angajatii sa interactioneze si cu alte persoane .
Asigurati-va ca jocul este usor si poate participa oricine , astfel încat toti sa se simta confortabili si relaxati .Cel mai important, includeti premii pentru pentru castigatorii jocurilor! Daca aveti un buget mic puteti oferi diplome .
6.Socializare
Nu incarcati intreaga seara cu activitati. Alocati timp pentru socializare unde angajatii se pot cunoaste reciproc si se pot amesteca cu si alti colegi din alte departamente.
Liderii pot folosi de asemenea acest timp pentru a interactiona cu personalul lor. Este o modalitate excelenta pentru toata lumea sa desfiinteze barierele, sa încurajeze solidaritatea si chiar sa construiasca prietenii.
7.Entertaimentul
Fie ca este vorba despre un band sau un DJ divertismentul trebuie sa fie pe primul plan.
Noi cei de la SuperDj vom fi incantati sa va impartasim din experienta noastra .
Si nu uita orice petrecere are nevoie de un SuperDj !