Sfaturi pentru petrecerea de Craciun !

25 noiembrie 2018

 

     Organizarea unei petreceri de Craciun este ocazia perfecta  pentru companii de a multumi angajatiilor pentru munca  si loialitate. Este, de asemenea, o modalitate foarte buna de a spori moralul angajatilor si de a îmbunatati cultura companiei, factori vitali în succesul oricarei organizatii.

     Locatia , catering-ul bautura sau dj-ul pentru petrecerea de Craciun sunt elemente care necesita deosebita atentie si de care depinde succesul evenimentului .

     Fie ca este vorba despre un band sau  un DJ  ,divertismentul trebuie sa fie pe primul plan .

     Iata mai jos  cateva sfaturi utile pentru a va ajuta in organizarea unui Cristmas Party memorabil .

 

 

      1. Alegeti o data  si începeti sa cautati o locatie !

     Asigurati-va ca alegeti o data  convenabila pentru toata lumea - de la directorii de top pana la  simplii angajati apoi incepeti vanatoarea pentru locatia perfecta .

     In general cele mai bune dintre locatii sunt rezervate rapid asa ca este bine sa va grabiti . 

 

     2. Tematica pentru petrecerea de Craciun.

     Iata sansa ta de a deveni creativ(a). Alegeti o tema care leaga totul, fie ca este vorba de fantomele trecutului  Craciun, fie de elfii viitorului Craciun , o tema ajuta la stimularea entuziasmului petrecerii. Puteti chiar sa va intrebati colegii dvs.daca doresc  sa vina costumati  Daca ati ales o tema de Craciun alb,(ca exemplu) va puteti ruga colegii sa vin imbracati in alb .Puteti deasemena in functie de tema aleasa,sa oferiti la intrare palarii sau diverse accesorii pe care sa le purtati in timpul petrecerii .

 

     

 

     3. Pregatiti meniul.

     Asigurati-va impreuna cu firma de catering ca ati ales un meniu pe care toti îl vor aprecia.

     Luati în considerare diferitele preferinte alimentare ale colegilor dvs .Exista vreun vegetarian în birou? Asigurti-va ca exista ceva pentru toata lumea .

 

      

     

 

     4.Faceti un plan cu asezarea la mese !

     Faceti un plan de asezare la mese  pentru a va asigura ca toata lumea are un loc la petrecere.

     Puteti chiar amesteca echipe si ajuta oamenii sa  socializeze mai mult. Este o strategie minunata de a încuraja  angajatii sa se cunoasca mai bine .

 

     5. Includeti jocuri si activitati

     Jocurile distractive si activitatile sunt minunate pentru a obtine spiritul de echipa . Faceti un concurs pe echipe dar amestecati membrii echipelor  astfel încat angajatii sa interactioneze si cu alte persoane .

     Asigurati-va  ca jocul este usor si poate  participa oricine , astfel încat toti sa se simta confortabili si  relaxati .Cel mai important, includeti premii pentru  pentru castigatorii jocurilor! Daca aveti un buget mic puteti oferi diplome .

 

     6.Socializare

    Nu incarcati intreaga seara cu activitati. Alocati timp pentru socializare unde angajatii se pot cunoaste reciproc si se pot amesteca cu si alti colegi  din alte departamente.

     Liderii pot folosi de asemenea acest timp pentru a interactiona cu personalul lor. Este o modalitate excelenta pentru toata lumea sa desfiinteze barierele, sa încurajeze solidaritatea si chiar sa construiasca prietenii.

 

     7.Entertaimentul

        

     Fie ca este vorba despre un band sau  un DJ  divertismentul trebuie sa fie pe primul plan.

     Noi cei de la SuperDj vom fi incantati sa va impartasim din experienta noastra .

     Si nu uita orice petrecere are nevoie de un SuperDj !

 

 

Suna-ne