Pune distractia pe primul plan. Aceasta este cel mai important lucru de care ai nevoie ca totul sa iasa perfect. Uneori se intampla si lucruri neprevazute. Ceremonia ar putea incepe mai tarziu decat se astepta, masa ar putea sa nu fie gata exact la timp, unor invitati s-ar putea sa le placa prea mult alcoolul,etc. Cand distractia esta pe primul plan, nimic din toate astea nu mai conteaza cu adevarat!
Ca entertaineri profesionisti, te putem ajuta sa stabilesti cel mai bun program al evenimentelor. Poti primi sugestii, idei si de la altii. Totusi Maestrul de ceremonii este singurul in masura sa realizeze o succesiune perfecta a evenimentelor, cu maximum de distractie si participare din partea invitatilor.
Angajeaza profesionisti competenti (DJ, bucatari, fotografi, cameramani) si lasa amanuntele pe seama lor. Asculta sugestiile lor. Acesti experti pot sa ofere sfaturi solide bazate pe multi ani de experienta. De asemenea pot recomanda alti furnizori de servicii in care au incredere.
Cerandu-le rudelor sa faca fotografii, sa filmeze, sau sa aduca mancarea, ai putea economisi bani pe termen scurt, dar s-ar putea ruina amintiri si prietenii, daca rezultatele nu ar fi cele asteptate.Angajand profesionisti vei avea siguranta ca totul va fi facut asa cum trebuie.Dandu-le acestor oameni profesionisti libertatatea sa faca ceea ce ei sunt pregatiti (calificati) sa faca, ei vor sti automat cum sa reactioneze deopotriva in conditii normale sau neobisnuite.
O planificare in avans va rezolva 75% din potentialele probleme ce pot aparea. Odata data stabilita, alege locatia unde va avea loc petrecerea, DJ-ul, bucatarii,fotograful, cameramanul, pentru ca cei mai cautati dintre ei pot fi deja ocupati chiar si cu 1 an sau 2 inainte, mai ales in perioadele de varf (toamna pentru nunti).
Cere multe referinte care sa ateste indemanarea lor.Discuta cu apropiatii, cunoscutii dvs. ei pot constitui cea mai buna sursa in alegerea acestora.
In afara de cazul cand petrecerea ta va fi foarte lunga (mai mult de 6 ore) este de preferat sa se faca o "intrare" a invitatilor. Maestrul de ceremonii va face formalitatile de prezentare a membrilor familiei sau a nuntasilor odata ce acestia intra pe usa, fapt ce va creea o puternica impresie. Altfel este mult mai complicat si ar dura si mai mult timp sa se faca o prezentare in linie pe la toti invitatii a fiecarui nou sosit (15 minute sau chiar mai mult) Muzica de fundal aleasa pentru prezentare poate fi specifica pentru fiecare invitat si de asemenea pot fi utilizate efecte speciale de lumini.
Mai jos sunt cateva activitati pe care le poti folosi atunci cand dati o petrecere (mai ales una privata) pentru mai multa distractie. Aici sunt doar cateva idei, nu toate fiind potrivite pentru fiecare tip de petrecere.